تعميرات پلوپز تعميرات پلوپز .

تعميرات پلوپز

پلوپز فلر بهتر است يا پارس خزر؟

انتخاب يك دستگاه جديد از بين برندهاي مختلف هميشه دشوار و گيج كننده است. كنوود، فيليپس، ميگل، پارس خزر، فلر، ويداس و... تقريبا همه برندهاي موجود در بازار طرفداران خود را دارند و هر چه خريدار بيشتر جست و جو كند بيشتر دچار سردرگمي مي شود. براي سهولت كار مي خواهيم به بررسي دو پلوپز معروف پارس خزر و فلر بپردازيم تا اگر بين اين دو گير كرده ايد و نمي دانيد كدام پلوپز بهتر است، پارس خزر يا پارس خزر. براي شما راحت تر خواهد بود.

 

بررسي پلوپز فلر

برند فلر يك برند آلماني است كه از اواسط دهه 90 به توليد لوازم خانگي مي پردازد و پلوپز يكي از بهترين محصولات آن مي باشد. Flare يك برند دوستدار محيط زيست است و لوازم آن داراي راندمان بالا با مصرف انرژي پايين هستند.

پلوپزهاي ديجيتال و جديد فلر نه تنها براي پخت برنج، بلكه براي پخت كيك، لازانيا، سوپ و ... نيز به دليل داشتن قابليت هاي متفاوت مفيد هستند. همچنين اين پلوپز داراي قابليت پخت آهسته يا بخارپز است كه مي توانيد از آن براي تهيه غذاهاي رژيمي خود استفاده كنيد.

مطالعه كنيد: معرفي بهترين پلوپزهاي ميگل

بررسي پلوپزهاي پارس خزر

برند پارس خزر يكي از مطرح ترين برندهاي داخلي است كه لوازم خانگي آن مطابق با استانداردهاي جهاني ساخته شده است و از گذشته تا به امروز لوازم مختلف آن به ويژه پلوپزهاي آن در تمامي منازل به چشم مي خورد. پلوپز ايراني پارس خزر گزينه اي ايده آل براي پخت برنج ايراني است زيرا برنج را با همان معيارهايي كه در نظر داريم تهيه مي كند و با كمك دريچه روي درب پلوپز عطر برنج ايراني را در آن پخش مي كند. خانه در مدل هاي جديد پلوپز پارس خزر; اين شركت محصولات خود را به روز كرده و پلوپزهاي چندكاره و ديجيتالي را به محصولات خود اضافه كرده است.

مقايسه پلوپز فلر با پارس خزر؟

پاسخ به اين سوال تا حد زيادي سليقه اي است. هر دو محصول قابل اعتماد و با كيفيت هستند و طرفداران زيادي دارند.

اعتباري كه پلوپز پارس خزر در بين ايرانيان به دست آورده است بسيار قوي و بالاست. همانطور كه اين دستگاه يكي از كالاهاي صادراتي ايرانيان خارج از كشور است و بسياري از ايرانيان مقيم كشورهاي ديگر نيز معتقدند برنج ايراني در پلوپز ايراني به بهترين شكل طبخ مي شود. به همين دليل اولين انتخاب بسياري از افراد كاسه برنج پارس خزر است.

علاوه بر اين بايد بدانيد كه قابلمه هاي يدكي پلوپز پارس خزر به راحتي در بازار ايران يافت مي شود. همچنين اگر يكي از قطعات اين پلوپز نياز به تعمير داشته باشد، اين تعميرات در ايران به راحتي قابل انجام است.

پلوپزهاي پارس خزر داراي ظرفيت هاي متنوعي هستند و مي توانيد پلوپزهاي 2، 4 و ... تا 16 نفره را از اين برند خريداري كنيد.

انواع مدل پلوپز پارس خزر در بازار ايران داراي گارانتي معتبر مي باشد كه خيال مشتري را براي خريد آن راحت مي كند. خلاصه با توجه به اينكه هم پلوپز فلر و هم پلوپز پارس خزر محصول خوبي هستند، باز هم خريد پلوپز پارس خزر را به شما پيشنهاد مي كنيم تا بتوانيد از تمام مزيت هاي ذكر شده در بالا استفاده كنيد همچنين از خدمات نمايندگي تعميرات پلوپز پارس خزر نيز بهره مند شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۱۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

معرفي بهترين پلوپزهاي ميگل از نظر كاربران

ميگل يكي از برندهاي معتبر است كه در سال هاي اخير نامش را همه جا مي شنويم. پلوپزهاي اين برند از محصولات باكيفيت ميگل هستند كه طرفدار زيادي نيز دارند. مجموعه تعميرات پلوپز در اين قسمت از بلاگ خود تصميم گرفته بهترين پلوپزهاي ميگل را به شما معرفي كند. اگر از طرفداران اين برند هستيد ادامه مطلب را از دست ندهيد.

پلوپز برند ميگل GRC850

يكي ديگر از انواع پلوپزهاي چندكاره برند ميگل مدل GRC850 مي باشد. اين محصول پلوپز 10 كاره است كه مي توانيد از آن براي پخت انواع غذا، سوپ، كيك و ... استفاده كنيد.

ظرفيت 5 ليتري اين مدل از بهترين پلوپز ميگل به شما امكان پخت غذاي 8 تا 10 نفر را مي دهد. اين مدل در دو رنگ مشكي و سفيد طراحي شده و براي سبك طراحي هر آشپزخانه اي مناسب است.

پلوپز Miguel GRC850 مدل 12 پز است كه فضاي كمي از آشپزخانه شما را اشغال مي كند اما قابليت سرخ كردن و بخارپز كردن غذا را دارد.

در بين كاربران ديجي كالا نظرات پلوپز Miguel GRC850 بسيار مثبت بوده و به همين دليل امتياز بالايي را كسب كرده است.

مشخصات فني:

• امتياز خريداران قبلي: امتياز 4.2 از 5;

• ظرفيت: 5 ليتر;

• جنس بدنه: پلاستيك.

• حداكثر توان مصرفي: 860 تا 1020 وات;

ويژگي ها: پلوپز، آرام پز، بخارپز، سرخ كن، پخت انواع غذا، كيك و غيره؛

پلوپز Miguel مدل GRC 700

بهترين پلوپز Miguel GRC700 با ظرفيت 4 ليتر مناسب براي تهيه غذا براي يك خانواده 6 تا 8 نفره مي باشد. يكي از مزيت هاي اين مدل برنامه پخت تاخيري آن است كه پخت را آسان مي كند.

اين پلوپز چندكاره ميگل داراي 5 برنامه پخت مجزا مي باشد كه به شما امكان پخت انواع برنج، تكين، خورش، كيك و ... را مي دهد. بدنه اين مدل از استيل مي باشد. دو رنگ استيل سفيد و استيل مشكي اين پلوپز براي هر سبك و سليقه اي مناسب خواهد بود.

صفحه نمايش ديجيتال، ابعاد كوچك، برنامه هاي پخت اتوماتيك و متنوع و ... اين پلوپز ميگل را در ليست بهترين هاي اين برند قرار داده است.

مطالعه كنيد: راهنماي خريد پلوپز باكيفيت

مشخصات فني:

• امتياز خريداران قبلي: امتياز 4.1 از 5;

• ظرفيت: 4 ليتر;

• جنس بدنه: فولاد;

• حداكثر توان مصرفي: 700 وات;

ويژگي ها: 5 برنامه پخت مختلف، مجهز به برنامه پخت تاخيري.

پلوپز ميگل مدل GPC 106

پلوپز Miguel GPC106 در واقع يك زودپز 12 كاره است كه عملكرد فوق العاده اي دارد. از آنجايي كه اين مدل به شما امكان پخت برنج را نيز مي دهد، علاوه بر زودپز، يك پلوپز مرغوب نيز مي باشد.

با استفاده از اين زودپز مي توانيد در مدت زمان كوتاهي يك خورش پرپشت و خوشمزه داشته باشيد. علاوه بر 12 برنامه پخت جداگانه؛ پنل لمسي، نشانگر ديجيتال، تايمر و روكش نچسب دستگاه آن را در ليست بهترين هاي برند ميگل قرار داده است.

مشخصات فني:

• امتياز خريداران قبلي: امتياز 4.3 از 5;

• ظرفيت: 6 ليتر;

• جنس بدنه: فولاد ضد زنگ.

• حداكثر توان مصرفي: 1000 وات;

ويژگي ها: 12 برنامه پخت مختلف، زودپز، پلوپز و غيره؛

زودپز ميگل مدل GPC 163

زودپز ميگل مدل GPC163 علاوه بر تهيه خورش، آش، حليم و ... در كمترين زمان ممكن; همچنين امكان پخت برنج، قابلمه، گوشت، ماهيچه، حبوبات و ... را نيز فراهم مي كند.اين مدل علاوه بر عملكرد زودپز و پلوپز مجهز به سيستم بخارپز و آرام پز نيز مي باشد.

در واقع با خريد پلوپز Miguel GPC163 نيازي به محصولات ديگر نخواهيد داشت. عملكرد پخت تاخيري دستگاه به شما امكان مي دهد زمان آماده سازي غذا را تا 24 ساعت تنظيم كنيد. قابلمه آلومينيومي با روكش تفلون نچسب، صفحه نمايش LED و چراغ نشانگر نيز از ديگر ويژگي هاي مثبت اين دستگاه است.

مشخصات فني:

• امتياز خريداران قبلي: امتياز 4 از 5;

• ظرفيت: 6 ليتر;

• جنس بدنه: فولاد ضد زنگ.

• حداكثر توان مصرفي: 1000 وات;

ويژگي ها: 12 برنامه مختلف پخت، پخت تاخيري، زودپز، پلوپز، بخارپز و آرام پز.

زودپز ميگل مدل GPC 106 WBS

يكي ديگر از زودپزهاي قدرتمند و باكيفيت برند ميگل مدل GPC106WBS مي باشد. اين مدل كه 6 ليتر گنجايش دارد مي تواند براي 12 نفر يك خورش مقوي و خوشمزه تهيه كند.

تايمر قابل تنظيم تا 24 ساعت به شما اين امكان را مي دهد كه حتي زماني كه در خانه نيستيد غذاي خود را آماده كنيد. علاوه بر امكان پخت با تاخير، داراي 12 برنامه پخت اتوماتيك است كه مي تواند در كمترين زمان ممكن انواع گوشت، حبوبات، خورش، برنج و ... را بپزد. اين مدل در دو رنگ سفيد و مشكي موجود است كه مي تواند هر آشپزخانه اي را زيبا كند.

مشخصات فني:

• امتياز خريداران قبلي: امتياز 3.9 از 5;

• ظرفيت: 6 ليتر;

• جنس بدنه: فولاد ضد زنگ.

• حداكثر توان مصرفي: 1000 وات;

ويژگي ها: 12 برنامه مختلف پخت، پخت تاخيري، زودپز، پلوپز، بخارپز و آرام پز.

حرف پاياني

در اين مطلب ضمن بررسي بهترين پلوپزهاي ميگل و مزايا و معايب آن، نظرات كاربران را در مورد اين پلوپزها به اختصار بيان كرديم و سپس چند مدل از بهترين پلوپزهاي اين برند را معرفي كرديم. پلوپزهاي چندكاره ميگل شامل مدل هاي GRC830، GRC860، GRC850 و GRC700 مي باشد كه نظر مثبت اكثر كاربران را به خود جلب كرده است. بهترين پلوپز ميگل مدل هاي GPC106، GPC163 و GPC106WBS زودپزهاي مدرني هستند كه به عنوان پلوپز نيز عمل مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۶:۰۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

مولتي كوكر بخرم يا پلوپز؟

مولتي كوكرها، به خصوص اگر از نوع پخت تحت فشار باشند، بدون دخالت شما، پخت و پز را به ميزان قابل توجهي آسان مي كنند. همانطور كه در سراسر اين متن گفته شده، اكثر مدل هاي اين دستگاه مي توانند به عنوان آرام پز نيز عمل كنند و در كنار آن حالت هاي پخت ديگري مانند تنظيمات پخت برنج و فرني را نيز دارند.دقيقا كاري كه يك پلوپز انجام مي دهد.

در واقع مي توان ادعا كرد كه يك مولتي كوكر حرفه اي دقيقا همان چيزي است كه براي پخت سريع غذا لازم است. به عنوان مثال با استفاده از اين دستگاه مي توانيد يك مرغ كامل را تنها در 40 دقيقه بجوشانيد. از آنجايي كه درب محكم مولتي كوكر بخار آب را به دام مي اندازد و به طور طبيعي نقطه جوش آب را به سرعت بالا مي برد، به همين دليل مي تواند زمان پخت را تا دو سوم كاهش دهد.

در پاسخ به سوال خريد پلوپز يا مولتي كوكر لازم به ذكر است كه مي توانيد در اين دستگاه برنج هم درست كنيد اما بايد بدانيد كه بافت برنج خروجي نسبت به چيزي كه از آن مي گيريد متراكم و كمي مرطوب است. همچنين در هنگام خريد توجه كنيد كه گارانتي و خدمات پس از فروش داشته باشد چراكه دير يا زود اين دستگاه هم ممكن است دچار مشكلاتي شود و نياز به تعميرات پلوپز و مولتي كوكر داشته باشيد. پس يك انتخاب درست شما را تا سالها ميتواند در امان نگه دارد.

مطالعه كنيد: راهنماي خريد پلوپز

يك مولتي كوكر بخريد اگر: مي خواهيد هر چه سريعتر غذا درست كنيد. در واقع با استفاده از مولتي كوكر مي توانيد هر غذايي را در نصف زماني كه براي تهيه آن صرف مي شود با اجاق گاز تهيه كنيد.

اگر: مي خواهيد در حين آشپزي با دستگاه از منزل خارج شويد، مولتي كوكر نخريد، زيرا اكثر مدل هاي اين دستگاه (مخصوصا مدل هاي پخت تحت فشار) نياز به نظارت و حضور شما دارند.

پلوپز بخريد اگر: اگر در هر وعده مقدار زيادي برنج تهيه مي كنيد و انتظار يك نتيجه عالي را داريد. همچنين با پلوپز مي توانيد مقدار زيادي برنج را براي چند ساعت گرم نگه داريد.

اگر: دوست نداريد در هر وعده غذايي برنج زياد بخوريد، پلوپز نخريد. حتي اگر از پلوپز براي بخارپز كردن سبزيجات يا دسته اي غذا استفاده مي كنيد، بايد بدانيد كه وظيفه اصلي اين دستگاه پخت برنج است و ساير عملكردها با دستگاه مولتي كوكر نتيجه بهتري دارند.

 مطالعه كنيد: بهترين پلوپز موجود در بازار

مولتي كوكر بخرم يا آرام پز؟

لازم به ذكر است كه آرام پز در مولتي كوكر كاملاً قابل مقايسه با آرام پز مستقل است.

آهسته پز يك گزينه عالي براي درست كردن غذاهايي مانند آبگوشت در زماني است كه از خانه دور هستيد، و همچنين گزينه مقرون به صرفه تري نسبت به مولتي كوكرهايي است كه تنظيم اجاق آهسته دارند. با كمك اين محصولات مي توانيد قبل از خروج از خانه براي كار يا آوردن بچه ها از مدرسه، مواد لازم براي پخت خورش يا هر چيز ديگري را در آرام پز بريزيد و چهار تا هشت ساعت بعد شام را تحويل بگيريد. به طور كلي آرام پزهاي قابل برنامه ريزي امكان انتخاب حرارت و زمان پخت را به شما مي دهند تا با اتمام اين زمان، دستگاه به حالت گرمايشي برود. بنابراين وقتي به خانه مي رسيد، غذا را آماده و داغ مي كنيد.

اگر مي خواهيد در حين آشپزي از خانه خارج شويد و خورش يا سوپ خود را با خيال راحت داخل اجاق گاز بخريد.

اگر: صبح ها براي تهيه غذا خيلي شلوغ هستيد و زمان كافي براي تهيه غذاي وقت گير نداريد، آرام پز نخريد. همچنين اگر فردي مضطرب هستيد، وجود مسكن در خانه، حتي زماني كه بيرون هستيد، مي تواند ذهن شما را به خود مشغول كند.

آيا مولتي كوكر خواص مواد غذايي را از بين مي برد؟

به طور كلي بايد بدانيد كه تمام روش هاي پخت بر كيفيت غذا تاثير مي گذارد و گاهي برخي از مواد مغذي حساس به حرارت را از بين مي برد. به همين دليل اغلب توصيه مي شود براي تهيه غذا از روش هاي پخت با بخار يا فشار استفاده كنيد. از سوي ديگر، استدلال هاي علمي بايد تنها پشتوانه ما براي استناد به ادعاهاي مختلف باشد. در اين بين، عليرغم شواهد، علم اعلام مي كند كه سرعت بالاي پخت در مولتي كوكر نمي تواند دليلي براي نگراني شما باشد زيرا:

• مطالعه اي در سال 1995 نشان داد كه پخت تحت فشار بهترين راه براي حفظ مواد مغذي است و غذاهاي تحت فشار نسبت به ساير روش هاي پخت مواد مغذي بيشتري دارند.

جالب است بدانيد كه مطالعه اي در مجله علوم غذايي نشان داد كه كلم بروكلي پخته شده با فشار 90 درصد ويتامين C خود را حفظ مي كند در حالي كه 78 درصد ويتامين C در حالت بخار پز و 66 درصد در جوش باقي مي ماند.

• محققان دريافتند كه جوشاندن و بخارپز كردن حبوبات باعث كاهش آنتي اكسيدان آنها مي شود، در حالي كه پخت و پز با فشار بالا آنتي اكسيدان هاي بيشتري را حفظ مي كند.

• در مقايسه با غذاهاي پخته شده در مايكروويو، مطالعات نشان مي دهد كه غذاهايي كه با فشار پخته مي شوند راحت تر هضم مي شوند. بنابراين ممكن است اين موضوع به اين معني باشد كه پختن غذا با مولتي كوكر باعث حفظ بيشتر مواد مغذي مي شود.

• بسياري از متخصصان تغذيه استفاده از مولتي كوكر را تبليغ مي كنند. دكتر اندرو ويل، متخصص تغذيه و خالق رژيم اصلي ضد التهابي، اذعان مي كند كه استفاده از اين دستگاه ها بي خطر است و ممكن است بهترين راه براي حفظ مواد مغذي در مقايسه با ساير روش هاي پخت و پز باشد.

به نظر مي رسد توافق عمومي بر اين است كه پخت و پز تحت فشار با مولتي كوكر بهترين راه براي طبخ غذا است. زيرا آب غذا مانند ساير روش هاي پخت خارج نمي شود. همچنين، زمان پخت سريع در مولتي كوكر ها به معناي فرصت كمتري براي فرار مواد مغذي است. از طرفي دماي پايين به معناي تغييرات كمتر در ساختار مواد مغذي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۸:۰۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد و معرفي بهترين پلوپزهاي دنيا

بهترين پلوپز و راهنماي خريد پلوپز خوب مي تواند از جمله مقالات مفيدي باشد كه به شما در انتخاب يك پلوپز با كيفيت از بين انواع پلوپز با برندهاي مختلف كمك مي كند. پلوپز يكي از لوازم برقي محبوب و پركاربرد در آشپزخانه است، به خصوص براي افراد شاغل كه مدت زيادي در خانه نيستند، خريد پلوپز مي تواند بهترين انتخاب باشد. اگر از آن دسته افرادي هستيد كه فكر مي كنيد پلوپز فقط براي پختن برنج و غذا است، اشتباه مي كنيد، اما مي توانيد انواع كيك هاي خوشمزه را در آن درست كنيد يا حتي سبزيجات را بخارپز كنيد و از خوردن آن لذت ببريد. قبل از خريد پلوپز، بهتر است عملكرد، مدل و كيفيت پلوپزهاي مختلف را بررسي كنيد و ببينيد چقدر مي خواهيد از پلوپز استفاده كنيد و كدام يك از انواع آن انتظارات شما را برآورده مي كند، پس در اين مقاله با ما همراه باشيد تا كه شما اجازه دهيد شما را براي خريد بهترين پلوپز برقي راهنمايي كنيم.

راهنماي خريد پلوپز

استفاده از پلوپز برقي پخت و پز را براي ما بسيار آسان و سريعتر مي كند، مزاياي زيادي دارد كه در زير به چند نمونه از بهترين پلوپزها اشاره شده است:

حجم كم پلوپز: پلوپز برقي حجم كمي دارد كه مي توان آن را در هر جاي آشپزخانه قرار داد و حتي مي توان آن را در سفر همراه داشت و حمل آن نسبت به ساير وسايل برقي نسبتا راحت تر است.

 تايمر پلوپز برقي: به عنوان راهنماي خريد پلوپز مي توان گفت كه داشتن تايمر يكي از ويژگي هاي خوب پلوپزها است كه به شما امكان مي دهد زمان خاموش شدن آن را خودتان تنظيم كنيد و از سوختن يا چسبيدن غذا جلوگيري كنيد اما بايد هزينه كنيد. به اين نكته توجه كنيد كه برخي از پلوپزها مخصوصا مدل هاي قديمي تايمر ندارند پس در خريد پلوپز حتما به تايمر بودن آن توجه كنيد.

ظرفيت پلوپز برقي: به عنوان راهنماي خريد پلوپز مي توان گفت كه در هنگام خريد حتما به ظرفيت پلوپز توجه كنيد. ظرفيت پلوپزها را مي توان با ليوان مخصوص پيمانه برنج يا واحد ليتري مشخص كرد. ظرفيت پلوپزها بر اساس ميزان استفاده شما متفاوت است، مثلا براي خانواده هاي پرجمعيت مي توانيد پلوپزهاي 12 ليتري را انتخاب كنيد و همچنين براي خانواده هاي سه نفره مي توانيد از اندازه گيري سنتي 3 فنجان يا پيمانه. مناسب است پس براي خريد پلوپز مناسب حتما به ظرفيت آن توجه كنيد و همچنين تمامي پلوپزها داراي پيمانه هستند.

بهترين پلوپز چند منظوره: پلوپز انواع و مدل هاي مختلفي دارد كه يك مدل آن فقط براي پخت برنج و مدل ديگر قابل استفاده به عنوان بخارپز است و قيمت آن كمي بالاتر از مدل اول است پس قبل از خريد اولي مشخص كنيد كه چه چيزي است براي. پلوپز ميخواي؟

ديگ داخلي پلوپز: در هنگام خريد به پلوپز توجه كنيد تا بعداً هنگام پخت يا شستن آن دچار مشكل نشويد و بهتر است پلوپز استيل و با روكش نچسب باشد كه ماندگاري بيشتري دارد. و اينكه بهتر است پلوپز قابل جدا شدن داشته باشيد كه شستن آن راحتتر باشد.

مطالعه كنيد: طرز تهيه قورمه سبزي در پلوپز

بررسي چند برند معتبر پلوپز برقي

در اين قسمت چند مدل از بهترين پلوپزها و برندهاي محبوب را به شما معرفي مي كنيم تا با اطلاعات بيشتر به سراغ خريد پلوپز برقي برويد.

بهترين پلوپز برقي مولينكس
پلوپزمولينكس يكي از بهترين پلوپزها و برندهاي پرطرفدار در ايران است كه يك شركت فرانسوي است كه مدل هاي مختلفي دارد، مثلا مدل (rc1108-10cw) براي يك خانواده 10 نفره مناسب است و مي تواند براي خانواده هاي پرجمعيت و پرجمعيت مناسب باشد. همچنين براي پختن غذا گلدان رنگارنگ بسيار مفيد است و درب شيشه اي زيبا به شما اين امكان را مي دهد كه محتويات در حال پخت را در داخل آن مشاهده كنيد.

بهترين پلوپز پارس خزر
پلوپز پارس خزر يكي از برندهاي پرطرفدار ايراني است كه يكي از برندهاي پرطرفدار ايراني است اما اگر به پلوپز چند كاره و فقط براي پخت برنج نياز نداريد اين مدل پلوپز مناسب است اما ظرفيت بالايي دارد و براي خانواده هاي پرجمعيت مناسب است. و وزن آن تقريبا 5 كيلوگرم است.

ظرف داخل آن تفلون بوده و ظرفيت مصرف و ماندگاري بالايي دارد. همچنين اين برند پلوپز ظرفيت بالايي دارد كه در بالا توضيح داده شد و ظرفيت كمتري دارد مثلاً 4 نفره (از مدل هاي RC-101TSP و RC-101 TYAN) براي خانواده هاي كم جمعيت بوده و فضاي كمتري را اشغال مي كند.

مطالعه كنيد: نكاتي جهت مراقبت از پلوپز

بهترين پلوپز برقي تفال
اين برند پلوپز يكي از بهترين پلوپزها مي باشد كه بيشتر مناسب خانواده هاي پرجمعيت با توان مصرفي 850 وات مي باشد و در واقع پلوپز چند منظوره است كه مي توان از آن قابلمه هاي رنگارنگ درست كرد و يا از آن استفاده كرد. به عنوان سرخ كن يا پلوپز. انجام داد

ظرف اين مدل پلوپز سراميك است، در صورت تمايل با تايمر مدل (RK7058) را بخريد و غذا را تا 24 ساعت گرم نگه مي دارد كه ويژگي خوبي است و يكي از پلوپزهايي كه كف آن قابلمه هاي طلايي است. مي آورد و مي تواند بهترين انتخاب براي استفاده در دوره ها باشد.

همچنين خوبي اين برند اين است كه اگر پلوپز شما دچار مشكل شد مي‌توانيد نمايندگي تعيمر پلوپز تفال را در شهر خود به راحتي پيدا كنيد چرا كه اين برند در ايران پشتيباني مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۷:۰۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

طرز تهيه خورش قورمه سبزي در پلوپز

خورش در فرهنگ غذايي ما ايرانيان جايگاه ويژه اي دارد. تهيه انواع خورش با پلوپز معمولاً تركيبي از سبزيجات سرخ شده با گوشت و حبوبات است كه افراد زيادي به آن علاقه مند هستند. پختن خورش براي مجالس و مهماني ها مهارت بالايي مي طلبد. با ليست كامل انواع خورش مي توانيد بهترين نوع را براي مهماني يا غذاي خود تهيه كنيد. روش هاي زيادي براي پختن خورش وجود دارد. امروزه با استفاده از پلوپز هوشمند مي توانيد هر نوع خورش را با بالاترين كيفيت در مدت زمان كوتاهي طبخ و سرو كنيد. در اين راهنما دستور پخت قورمه سبزي پلوپز هوشمند ادميلسون را قرار داده ايم. با توجه به گزينه هاي موجود در پنل پلوپز خود مي توانيد هر كدام را به راحتي تهيه كرده و لذت ببريد. ادامه مطلب را با ما بخوانيد.

پخت انواع خورش در پلوپز

براي تهيه انواع خورش روش هاي مختلفي وجود دارد كه مردم اصيل هر منطقه در پخت آن مهارت خاصي دارند. يكي از پرطرفدارترين خورش هاي ايراني كه معرف خاص غذاهاي ايراني به حساب مي آيد، خورش قيمه و سبزي است. اين دو خورش از قديم الايام در فرهنگ غذايي ايرانيان وجود داشته و دستورهاي مختلفي براي آن در نظر گرفته شده است كه هر كدام به نوعي به خوش طعم شدن غذا كمك مي كنند.

استفاده از وسايل برقي هوشمند مانند پلوپز براي تهيه مواد يا طبخ آنها مي تواند سرعت پخت شما را چندين برابر كند. توجه داشته باشيد كه زمان پخت هر كدام از آنها متفاوت است و براي استفاده از گزينه STEW مي توانيد زمان مخصوص هر خورش را تعيين كنيد. اما بايد توجه داشته باشيد كه براي پخت خورش حتما يك پلوپز چندكاره باكيفيت خريداري كنيد و محصولي را خريداري كنيد كه خدمات تعميرات پلوپز را داشته باشد چون پلوپز نيز مانند هر وسيله برقي ديگري دير يا زود خراب مي شود.


خورش سبزي در پلوپز

خورش قورمه سبزي يكي از غذاهاي مورد علاقه ايرانيان است. به طور كلي اكثر خانم هاي ايراني در پخت اين غذا مهارت خاصي دارند. استفاده از سبزي تازه نقش مهمي در خوش طعم شدن خورش قرمه سبزي دارد. اما در برخي مناطق ايران اين غذا را با سبزي خشك مي پزند. آنها معتقدند كه عطر سبزيجات خشك بيشتر از سبزيجات سرخ شده است. براي استفاده از هر يك از آنها بايد نكات مهمي را در نظر بگيريد.

خورش سبزي با سبزي خشك


پخت قورمه سبزي بسيار مهم است، اين غذا ريشه قديمي دارد. در سرتاسر ايران دستور پخت اين خورش خوشمزه متفاوت است. در برخي نقاط ايران مانند شهرهاي شمالي خورش سبزي را بدون باقلا و شنبليله مي پزند. در شهرهاي ديگر به جاي لوبيا قرمز از لوبيا چيتي يا لوبيا چشم بلبلي استفاده مي كنند. اما مهم ترين تفاوتي كه در پخت قورمه سبزي به چشم مي خورد، استفاده از سبزي خشك به جاي سبزي سرخ شده است.

از آنجايي كه سرخ كردن سبزي خورش كاري پر زحمت و پيچيده است، راه حل مناسبي براي آن در نظر گرفته شده است. اين روزها بيرون رفتن و تهيه خورش سبزي آماده براي افرادي كه به بهداشت غذا اهميت مي دهند بسيار سخت است. بنابراين سبزيجات خشك گزينه خوبي براي پخت سوپ سبزيجات هستند. اما چه نوع سبزيجات خشكي را مي توان در اين غذا استفاده كرد؟ در ادامه به بررسي مواد لازم براي پخت سبزي گورما با سبزي خشك مي پردازيم.

مواد لازم براي پخت قورمه سبزي با سبزي خشك


سبزي خشك (گشنيز، تره، جعفري، شنبليله) 700 گرم الي 1 كيلوگرم
گوشت خورشتي 500 گرم
لوبيا قرمز يك پنجم پيمانه
پياز 1 عدد متوسط
ليمو اماني 4 عدد
ادويه خورشتي به ميزان لازم
روغن مايع به ميزان دلخواه
مواد موجود در جدول بالا براي 4 نفر مناسب است. در صورت لزوم نسبت مناسب را رعايت كنيد و از افزودن مواد بيشتر خودداري كنيد.

قورمه سبزي با سبزيجات سرخ شده


درست است كه مراحل تهيه سبزيجات سرخ شده زمان بر و پر زحمت است، اما طعم بي نظير سبزي سرخ شده را نمي توان ناديده گرفت. اين غذا چنان عطري دارد كه سال ها در خاطره هر غير ايراني كه به كشورمان سفر كرده است مي ماند. براي طعم و ظاهر بهتر اين خورش دلچسب، لازم است سبزي ها را تا حد امكان سرخ كنيد. اين كار باعث مي‌شود عطر سبز دلپذيري در هوا پخش شود و ظاهر خورش رنگ تيره‌تري به خود بگيرد.

مواد لازم براي پخت سوپ سبزي با سبزيجات سرخ شده

سبزي سرخ شده 700 گرم الي 1 كيلوگرم
گوشت خورشتي 500 گرم
لوبيا قرمز يك پنجم پيمانه
پياز 1 عدد متوسط
ليمو اماني 4 عدد
ادويه خورشتي به ميزان لازم
روغن مايع به ميزان دلخواه
طرز تهيه خورش سبزي با سبزي سرخ شده
تمامي مراحل پخت كورماه سبزي با پلوپز 21 پز ادميلسون توسط گزينه STEW انجام مي شود. پس از زدن اين گزينه زمان خورش مورد نظر را تنظيم كنيد و سپس مراحل را از ابتدا تا انتها با اين گزينه طي كنيد.

1. پياز را نگيني خرد كرده و در پلوپز بريزيد سپس كمي روغن اضافه كنيد و تفت دهيد.

2. بعد از سبك شدن پياز، تكه هاي گوشت را اضافه كنيد و اجازه دهيد تا رطوبت آن را بگيرد.

3. سبزي سرخ شده يا سبزي خشك را به پياز و گوشت اضافه كنيد و دوباره به مدت 15 دقيقه تفت دهيد.

4. ادويه هاي مخصوص را اضافه كنيد.

5. ليمو اماني را ورقه هاي ريز خرد كنيد و به مواد اضافه كنيد

6. سپس آب جوش بريزيد و درب دستگاه را ببنديد و بگذاريد جا بيفتد.

براي پخت قورمه سبزي با تمام نكات ريز و درشت به مقاله پخت سبزي سبزي در قسمت آشپزي سايت ادميلسون مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۱:۲۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)