تعمیرات پلوپز تعمیرات پلوپز .

تعمیرات پلوپز

راهنمای خرید و معرفی بهترین پلوپزهای دنیا

بهترین پلوپز و راهنمای خرید پلوپز خوب می تواند از جمله مقالات مفیدی باشد که به شما در انتخاب یک پلوپز با کیفیت از بین انواع پلوپز با برندهای مختلف کمک می کند. پلوپز یکی از لوازم برقی محبوب و پرکاربرد در آشپزخانه است، به خصوص برای افراد شاغل که مدت زیادی در خانه نیستند، خرید پلوپز می تواند بهترین انتخاب باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید پلوپز فقط برای پختن برنج و غذا است، اشتباه می کنید، اما می توانید انواع کیک های خوشمزه را در آن درست کنید یا حتی سبزیجات را بخارپز کنید و از خوردن آن لذت ببرید. قبل از خرید پلوپز، بهتر است عملکرد، مدل و کیفیت پلوپزهای مختلف را بررسی کنید و ببینید چقدر می خواهید از پلوپز استفاده کنید و کدام یک از انواع آن انتظارات شما را برآورده می کند، پس در این مقاله با ما همراه باشید تا که شما اجازه دهید شما را برای خرید بهترین پلوپز برقی راهنمایی کنیم.

راهنمای خرید پلوپز

استفاده از پلوپز برقی پخت و پز را برای ما بسیار آسان و سریعتر می کند، مزایای زیادی دارد که در زیر به چند نمونه از بهترین پلوپزها اشاره شده است:

حجم کم پلوپز: پلوپز برقی حجم کمی دارد که می توان آن را در هر جای آشپزخانه قرار داد و حتی می توان آن را در سفر همراه داشت و حمل آن نسبت به سایر وسایل برقی نسبتا راحت تر است.

 تایمر پلوپز برقی: به عنوان راهنمای خرید پلوپز می توان گفت که داشتن تایمر یکی از ویژگی های خوب پلوپزها است که به شما امکان می دهد زمان خاموش شدن آن را خودتان تنظیم کنید و از سوختن یا چسبیدن غذا جلوگیری کنید اما باید هزینه کنید. به این نکته توجه کنید که برخی از پلوپزها مخصوصا مدل های قدیمی تایمر ندارند پس در خرید پلوپز حتما به تایمر بودن آن توجه کنید.

ظرفیت پلوپز برقی: به عنوان راهنمای خرید پلوپز می توان گفت که در هنگام خرید حتما به ظرفیت پلوپز توجه کنید. ظرفیت پلوپزها را می توان با لیوان مخصوص پیمانه برنج یا واحد لیتری مشخص کرد. ظرفیت پلوپزها بر اساس میزان استفاده شما متفاوت است، مثلا برای خانواده های پرجمعیت می توانید پلوپزهای 12 لیتری را انتخاب کنید و همچنین برای خانواده های سه نفره می توانید از اندازه گیری سنتی 3 فنجان یا پیمانه. مناسب است پس برای خرید پلوپز مناسب حتما به ظرفیت آن توجه کنید و همچنین تمامی پلوپزها دارای پیمانه هستند.

بهترین پلوپز چند منظوره: پلوپز انواع و مدل های مختلفی دارد که یک مدل آن فقط برای پخت برنج و مدل دیگر قابل استفاده به عنوان بخارپز است و قیمت آن کمی بالاتر از مدل اول است پس قبل از خرید اولی مشخص کنید که چه چیزی است برای. پلوپز میخوای؟

دیگ داخلی پلوپز: در هنگام خرید به پلوپز توجه کنید تا بعداً هنگام پخت یا شستن آن دچار مشکل نشوید و بهتر است پلوپز استیل و با روکش نچسب باشد که ماندگاری بیشتری دارد. و اینکه بهتر است پلوپز قابل جدا شدن داشته باشید که شستن آن راحتتر باشد.

مطالعه کنید: طرز تهیه قورمه سبزی در پلوپز

بررسی چند برند معتبر پلوپز برقی

در این قسمت چند مدل از بهترین پلوپزها و برندهای محبوب را به شما معرفی می کنیم تا با اطلاعات بیشتر به سراغ خرید پلوپز برقی بروید.

بهترین پلوپز برقی مولینکس
پلوپزمولینکس یکی از بهترین پلوپزها و برندهای پرطرفدار در ایران است که یک شرکت فرانسوی است که مدل های مختلفی دارد، مثلا مدل (rc1108-10cw) برای یک خانواده 10 نفره مناسب است و می تواند برای خانواده های پرجمعیت و پرجمعیت مناسب باشد. همچنین برای پختن غذا گلدان رنگارنگ بسیار مفید است و درب شیشه ای زیبا به شما این امکان را می دهد که محتویات در حال پخت را در داخل آن مشاهده کنید.

بهترین پلوپز پارس خزر
پلوپز پارس خزر یکی از برندهای پرطرفدار ایرانی است که یکی از برندهای پرطرفدار ایرانی است اما اگر به پلوپز چند کاره و فقط برای پخت برنج نیاز ندارید این مدل پلوپز مناسب است اما ظرفیت بالایی دارد و برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. و وزن آن تقریبا 5 کیلوگرم است.

ظرف داخل آن تفلون بوده و ظرفیت مصرف و ماندگاری بالایی دارد. همچنین این برند پلوپز ظرفیت بالایی دارد که در بالا توضیح داده شد و ظرفیت کمتری دارد مثلاً 4 نفره (از مدل های RC-101TSP و RC-101 TYAN) برای خانواده های کم جمعیت بوده و فضای کمتری را اشغال می کند.

مطالعه کنید: نکاتی جهت مراقبت از پلوپز

بهترین پلوپز برقی تفال
این برند پلوپز یکی از بهترین پلوپزها می باشد که بیشتر مناسب خانواده های پرجمعیت با توان مصرفی 850 وات می باشد و در واقع پلوپز چند منظوره است که می توان از آن قابلمه های رنگارنگ درست کرد و یا از آن استفاده کرد. به عنوان سرخ کن یا پلوپز. انجام داد

ظرف این مدل پلوپز سرامیک است، در صورت تمایل با تایمر مدل (RK7058) را بخرید و غذا را تا 24 ساعت گرم نگه می دارد که ویژگی خوبی است و یکی از پلوپزهایی که کف آن قابلمه های طلایی است. می آورد و می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در دوره ها باشد.

همچنین خوبی این برند این است که اگر پلوپز شما دچار مشکل شد می‌توانید نمایندگی تعیمر پلوپز تفال را در شهر خود به راحتی پیدا کنید چرا که این برند در ایران پشتیبانی می شود.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۷:۰۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)